knjige in nočna mora

Prejšnji mesec sem si kupila knjigo Nega matere in otroka. Namreč ob prelistavanju v knjigarni se mi je zdela zelo priročna. Saj je res, da na internetu najdeš vse informacije, ki jih potrebuješ, vendar je to medij v katerega lahko piše čisto vsak, ki ni nujno, da ima kaj pojma o vsem tem. Nekako še vedno bolj verjamem (zdravstvenim) zadevam zapisanih v knjigah🙂 .

In tako, ko imam nekaj odvečnega časa, si jo vzemem v roke in preberem kaj ven. Tako sem v nekem xy tednu prebrala, da se začnejo nočne more, o tam ali bo otrok zdrav, … Pa sem se temu, tako zlahka nasmejala in se malo delala norca na to temo. Napaka!

Namreč v soboto sem delala 9h na nogah in prvič, mi je bila res muka. Vsako soboto okrog 11.00 mi je slabo. Zakaj? Nimam pojma samo naenkrat se moram vsest, ker imam občutek, da bom skupaj padla. Vse ostale dneve, ure je vse super. Zato mi je ta 11.00 ZELO smešna🙂 . Vse sobote sem dosedaj zlahka preostale ure oddelala in je bilo ok. Tokrat je bilo pa drugače. Prava muka, sploh zadnji dve uri. Potem me je pa še Lump zvlekel k njegovi mami na obisk oz. večerjo🙂 . Saj hvala ji za večerjo, ampak stopmice do 2. nadstropja po 9h urah na nogah so bile prava muka.

Po resnici povedano, komaj sem čakala, da pridem domov, se slečem, spravim na kavč ter dam vse 4 od sebe. Mogoče pogledam še kak film, še to se mi po resnici povedano, ni dalo🙂 . Zaspala sem v dnevni sobi in se okrog 3h zjutraj preselila v spalnico. Tam pa bolel trebuh, mali se še nekaj premetaval,… nič kaj prijetno…

Posledice so bile še včeraj. Samo ležala bi, nikamor šla. Ampak ker je bilo tako lepo vreme in svetovni oblaki za fotkat, me je Lump spravil ven. Šla sva na sprehod od Marlesa do Limbuša. Na tem sprehodu pa našla tudi lepe, mirne in zanimive kotičke ob Dravi. Jap, sprehode ob Dravi oz. splošno vodi so nama najljubši🙂 . V vsem tem času sva morala hodit, ker stanje, me je ubijalo, noge bolele, …. AAAA, ne da se mi🙂 , ampak pasalo pa je🙂 . Še bolj pa namakanje v topli vodi, v bani. To je sprostilo moje telo in je bilo super🙂 .

Ponoči pa sanjam… da na pregledu pri ginekologinji, kjer se je naenkrat znašel en prfoks iz srednje šole, ki ga takrat nisem preveč marala😀 . In polno ljudi, ki jih ne poznam… kakor da so imeli neko srečanje zdravnikov. Pri pregledu ni bilo ginekologinje, ampak samo sestra, ki je rekla, da ne smem početi ničesar več, samo počivat… ker se je maternični vrat odprl in da moram pazit, ker bom ziher rodila prej kot je napovedano, tudi če pazim… AAAA! Panika. Poiščem ginekologinjo, ki sta naenkrat bili kar dve, nobena me noče še enkrat pregledat,… Za naslednji datum pregleda mi napiše 10 dni po porodu. Gledam začudeno, zmedeno, jezno,…  Kaj pa še dva meseca? Mislim v času nosečnosti imamo preglede na 4 tedne!! In a res ne smem nič? Ne smem it na morje?! Še stvari za otroka morava nabavit, saj doma praktično nimava nič.

Nato se oblečem, hočem it v dvigalo (ginekologinjo imam v 5. nadstropju), nikjer nobenega,… Sama tečna, jezna, kličem Lumpa, da bi prišel po mene. Ko ga končno prikličem, pravi da ima sestanek in da ne more… Kako naj pridem domov?! (40 min peš od doma do ginekologa drugače) Spet ga kličem, gnjavim, da si naj najde zamenjavo, saj mu moram par stvari povedat, kar pa ne želim preko telefona…Tukaj sem se potem zbudila🙂 .

Upam, da 7.7 pridem še domov s pregleda🙂 , da še skočimo na morje in nabavimo osnovno opremo za našega navihanca.

Torej, ja v nekem določenem tednu se pojavijo moraste sanje🙂 in ne podcenjujte stvari zapisanih v knjigah😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

5 responses to “knjige in nočna mora

  • kamper

    Ti kar korajžno😆 boš videla kako lepo se bo vse izšlo😆

  • easyriderka

    No, jst pa edine (žalostne) sanje ki sem jih imela med nosečnostjo so ble da sem rodila mim grede doma ponoč, brez bolečin in popadkov😀 Kao da sem se zbudila in sta kr ležala že poleg mene in bila sta dva!!!!🙂, mongoloida😦

  • miki miska

    kamper: eh, sanje so bile samo odraz sobotnega strahu🙂 .
    eva: no, tistemu delu o porodu doma, brez bolečin in podpadkov se ne bi branila😉 , ostalega pa zelo. No morda, te pa v drugo pričakujejo dvojčki, ampak upam, da zdravi😀 .

  • mirjam

    ajojjjj,se vidi,da sem bla preveč časa odsotna:_((((…kaj čakata???…ke lepoooooooooooooo…kdaj ????…

  • miki miska

    mirjam: ja, septembra🙂 .

Leave a Reply

