29. teden

29week

Že nekaj časa sem se spravljala delat nosečniški avtoportret. Danes sem si končno vzela čas, si pripravila svoj mini studio in šla fotkat. Na srečo nama je zaradi pomanjkanja časa ni uspelo prebarvat v kakšno nežno rdečo barvo in je ostala bela. Pri fotkanju, pri slabi svetlobi je bela barva super🙂 . Namreč bliskavica se od nje odbija🙂 .

Delanje avtoportreta je kar zahtevna naloga, ampak nekaj slikic mi je uspelo, vendar jih je večina bolj za privat, nekaj je popolnoma brezveznih, nekaj jih je pa dejansko uspelo. Svoj podvig nameravam ponoviti še vsaj enkrat, saj sem dobivala ideje in sedaj se znam tudi orientirat.

Mnenja, zaželjena🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

10 responses to “29. teden

  • Boris

    Zelo lepa fotka, Anita! Tudi sephia barva se fino poda k sceni, in globinska ostrina je ravno prava.

  • easyriderka

    No, mi smo pa imeli z najinimi poročnim fotografom (sestrin fant btw) zmenjeno profi šuting trebuha za četrtek 23.4.2009 a kaj ko me je ob 7h zjutraj presenetila voda, ki mi je odtekla in Anže je prišel zvečer na svet😀 Tako da imam samo fotke ki sva jih za hec naredila par tednov prej😦

    • miki miska

      Da je sestrin fant sem že pogruntala😉 . Za tole fotkanje si me vzpodbudila prav zaprav ti🙂 . Takrat ko si enkrat zapisala, če bom kaj objavila trebuh pa to🙂 . In lani sem se že poigrala z nosečniško fotografijo pri sestrični, vendar nimam dovoljenja za objavo, pa tudi niso tako dobre kot je na primer tale, ki je objavljena🙂 . Ne vem, morala bi it nazaj in jih pogledat🙂 in ponovno obdelat, bi verjetno imela drugačno mnenje kot takrat🙂 .
      Jaz ne bi nikoli čakala na zadnji mesec😳 , ker midva z Lumpom, sva oba pridirkala na svet en mesec prej🙂 . Tako da se bom še poigrala s to fotografijo, ampak je hudičevo težko to delat sam. Bo Lump moral zraven pristopit🙂 , ker idej je nastalo veliko🙂 .

      • easyriderka

        Ja sej dejansko sma midva sproti za hec fotkala skos trebuh,… pol na koncu ko pa je trebuh res kot se reče smo se pa zmenl da gremo v akcijo. Je pa tudi res da smo lep čas odlašal,… in potem je kar Anže povedal svoje :” če me tak dolgo niste orng pofotkal,… me pa tut zdej ne boste,… in je prišel”😀

  • emetadindon

    Nisem foto profi, a mi je slika všeč. Ima poseben čar. Še pofotkaj(ta)!

  • kamper

    Oko v srčku razloži vse😆

  • mirjam

    jojjjjjjjjjjj,mi delaš skomine….pobožaj ga še zame

Leave a Reply

