Trije v postelji

Že nekaj časa občudujem sestričnino družino, kjer štirje spijo na 160×200cm veliki postelji. Midva z mojim Lumpom imava malo večjo in se mi že on včasih preveč približa. Nimam nič proti cartanju, bližini, ampak ko grem spat in ko želim spat, želim imeti dovolj prostora, da so roke na 45ih stopinjah, da mi ni prevroče ipd. Ne maram, da mi v spanju kdo “diha za ovratnik”.

Ta vikend smo imeli počitnikarja, ki je prvo noč želel spati z nama. In ker se za eno noč ne mislim z nikomer prepirat in ker sem želela ugotoviti, če je to ok ali ne, sem popustila. Tako smo se vsi trije vlegli in zaspali. Eden je prespal celo noč brez problema, vmes treniral boks, obračanje za 360 stopinj v postelji, druga dva sva se vmes pogovarjala, malo spala, se skušala ubraniti brcam v občutljive dele telesa. Že dolgo se nisva čez noč toliko pogovarjala. Proti jutru, po 6.00, sem končno zaspala kot klada.

Zjutraj sem se zbudila, tisti, ki je prespal celo noč, pa ni imel gumba za izklopit in poln energije. Spraševl 5 krat eno in isto stvar, po 5 krat mu je bilo treba povedat eno in isto stvar, jaz pa tečna in nenaspana. Sedaj je odločitev, da bo naš otrok spal v svoji postelji, dejansko 100%. In tistim, ki lahko spite zraven otrok, SVAKA VAM ČAST!

Jaz ne morem, meni se zmeša. To sem sedaj poskusila že drugič in sedaj se vdajam. Osel gre trikrat na led, pravijo, da človek večkrat. Mislim, da jaz ne bom med temi. V kolikor se bo to v naslednje pol leta spremenilo, pa javim🙂 .

Vikendski počitnikar bi pri nama rad ostal polno (to pri njemu pomeni 10 dni) sva se spravila na pogajanja🙂 . Ja s skoraj 5 letnim otrokom se da super pogajat. Dogovorila sva se, da bo lahko polno pri nama (spremenila na 7 dni), samo če bo spal v dojenčkovi posteljici, ker sva drugače midva z Lumpom (predvsem jaz) nenaspana in tečna. Stvar je dogovorjena. Sedaj moramo samo izbrati dober datum oz. se zanj dogovoriti🙂 .

Namreč nisem prepričana, da če bo počitnikarjeva mami preživela 7 dni brez njega. Sama pa nisem prepričana, da bom zmogla še toliko energije, da zadovoljim njegove potrebe🙂 . Sicer smo se okvirno dogovorili, da bomo en dan gledali risanke, drugi dan obiskali prijateljice, za preostale dni si moram še nekaj izmislit🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

6 responses to “Trije v postelji

  • easyriderka

    No, sama sem vedno (še preden je “prišel” najin Anže) ne da bi prej to okusila v praksi trdno vstrajala, da moj otrok pa že ne bo spal med nama, ker potem je konec naspanih noči. In zaenkrat nam uspeva. Zvečer v zibko in fertik. Ne rečem kdaj med vikendom zjutri da pride vmes se pocartat, ampak čez noč pa ni šans. Upam da nama bo to uspevalo tudi v prihodnje…

    • miki miska

      No, prvič sem na tak način nasankala pred parimi leti, ko je mami pazila eno punčko doma. Ker sva bili precej navezani in tudi nismo imeli prostora za še eno posteljo, sva spali skupaj. Pardon, spala je samo ona🙂 . Tokrat se mi pa ni dalo za dve noči prepirat že prvi dan, drugi dan sva se pa lepo zmenila, kaj in kako. Sicer pa je to že velik fant, s katerim se da vse lepo pomenit🙂 .
      In meni se zdi zakonska postelja, namenjena dvema osebama. Tretja oseba mi ne paše zraven. Ne želim trditi ipd., da najin otrok ne bo nikoli spal med nama, ampak glede na dosedanje izkušnje si tega ne želim in bom oz. bova delala na tem, da bo otrok spal v svoji postelji. Proti jutru, pa nimam nobenega problema, če zleze k nama v posteljo in se pocartamo🙂 . Cartjanja ni nikoli odveč😀 .

  • lordwales

    Se popolnoma strinjam z tabo, da je dobro prespana noč brez otrok in počiznikarjev zlata vredna. da celo partner rabi prostor, je jasno, vse to opračanje in tako naprej,

    Čeprav ko s ezaljubiš bi se na začetku kar naprej stiskal.

    Pogajanja! To šteje!

  • miki miska

    lordwales:se strinjam🙂 .

  • kewlnator

    🙂 Kako si pa ga spregovorila na 7 dni ?

  • Trije v postelji #2 « moje in maksove dogodivščine

    […] v postelji #2 december 7, 2009 miki miska Komentiraj Go to comments Pred malo manj kot pol leta sem pametovala. Bila sem prepričana, da najin otrok ne bo spal med nama, da bo spal v svoji […]

Leave a Reply

