Pranje in likanje

Do sedaj sva z Lumpom odkar sva skupaj (4leta plus nekaj malega zraven) likala stvari mogoče samo enkrat. Ne vprašajte naju kje imava likalnik ali destilirano vodo🙂 . Likalno desko vidiva velikokrat, saj zraven nje vedno pospravljala stojalo za perilo skozi celo leto. Namreč na stojalu sušiva nogavice in spodnje perilo konstantno. Šparava na klupicah😉 .

Sedaj se bo pa s prihodom enega malega Lumpija malce spremenilo. Namreč odsvetuje se uporaba mehčalcev, kar pomeni malce tršo perilo… kar pa ni niti malo prijetno. Zato bova stvari morala začeti likati, vsaj na začetku in dokler se nama bo dalo. Torej dosedaj sva oprala oblekice za našo bebico v naslednjih rundah:

  • modra, zelena in turkizna oblačila,
  • bela, bež, svetlo rjava oblačila,
  • rumena, oranžna barva oblačila,
  • otroška posteljina.

Naslednje stvari še čakajo na pranje:

  • plenice Štorklja,
  • nekaj dekic in koc,

Namreč kar nekaj stvari so nama eni dobri ljudje posodili in jim želim vrniti stvari takšne kot so, nezbarvane. Našim ta novim, pa tudi ohraniti tale lep izgled.

Torej ves čas, ki sva ga v dosedanjih 5 letih privarčevala, ga bova porabila sedaj oz. v prihodnosti🙂 . No, pa saj tisto kar se mora ni težko, ne?

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

3 responses to “Pranje in likanje

  • easyriderka

    Samo en nasvet tukaj če lahko. Odločitev je pa še vedno itak da tvoja/vajina! Jaz nisem zagovornica likanja in “razkuževanja” vsega kar pride pod roke! Tako da jaz sem samo prvič vse zlikala, potem pa NIKOLI VEČ NIČESAR, ker se to tako po tekočem traku pere, da boš presedela pol življenja za likalnikom. Vidi se pa tudi ne da je zmečkano. (zdej ko je še tako mali). Likam samo Gregove majce, ki so velike in se vidi da ni bilo zlikano, če ne bi. Glede mehčalca sem prej malo prebrala mnjena na forumih in sploh ni panike. Mi od prvega dneva uporabljamo mehčalec in je mali ok. Ne predstavljam si perila brez mehčalca. Ne rečem če je malček alergičen – potem valda ne bi dala mehčalca in bi vse tut pridno likala…. tako pa samo ne si otežit teh najlepših dni,… mesecev na začetku!😀 (brez zamere, ampak tole sem mogla napisat, ker sem ful hepi da ne likam in je vse ok!) Lp

    • miki miska

      Nobene panike glede nasveta, več glav več ve🙂 . stvar je taka, da bom štorkljine plenice, v kolikor nam bodo odgovarjale prala brez mehčalca (se jih ne sme) in bom vsaj tisti prvi vložek, zaradi stika s kožo, najverjetneje likala, bom ostale potegnila kar mimogrede, če se mi bo dalo. Namreč pri plišastih zadevah sem že ugotovila, da ni razlike🙂 .
      Glede otroka in vse kar sovpada z njim ne upam reči, da pa jaz česa nikoli ne bom, ampak raje rečem, bomo videli, kako se bo vse skupaj odvijalo. Edino kar se spanja tiče, sem precej prepričana, da bo spal v svoji postelji😳 .
      Midva zase nisva dosedaj ničesar likala. Nazadnje pred skoraj 4 leti, ko je Lump moral službeno nekaj v Nemčijo in bit malo bolj urejen. Spereva, obesiva in ko je suho v čimkrajšem možnem času, zloživa in se ne vidi. Je pa res, da se ne oblačiva vsakodnevno v srajce, obleke ipd.🙂 Sicer bi verjetno morala🙂 .

  • Drmagnum

    Če se mora ni težko. Pa saj bo to opravil tvoj lump.

Leave a Reply

