Rastemo

Danes sem bil prvič v posvetovalnici. Mami mi je pred 14 dnevi izbrala prijazno in zelo nežno pediatrinjo. Prijazna sestra me je stehtala in izmerila.

Pri enem mesecu in dveh dneh sem težek 3700g in velik 53cm. Moja glavica sedaj meri 37 cm. Dobro se razvijam motorično. Danes sem bil tudi ZELO priden pri teti zdravnici. Nisem se nič jokal, celo zelo miren sem bil🙂 . Veliko bolj kot doma na previjalni mizi.

Danes preden smo šli k zdravniku, me je previjal ati. In je preverjal, če sem kaj žgečkljiv🙂 . Vrnil sem mu, tako da sem ga polulal🙂 . Mu bom že vrnil, ko bom malo večji. Mami pravi, da je ati ZELO žgečkljiv po podplatih. Moja mami je tudi Miheja, tistega velikega fanta, ki me ima ZELO rad in me ZELO pogreša, naučila žgečkat atija, pred parimi leti. Komaj čakam, da se bova skupaj spravila nanj😉 .

maks_1_dan_manj_kot_mesec

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

5 responses to “Rastemo

  • easyriderka

    Ijjjeeeej kako je super brati tole, ker se ful spomnem nazaj kako je bilo… in predvsem se zavem kako čas leti.😉 Če še vedno velja za naš deit se lahko tudi mi potepnemo proti vaši lokaciji😉 Samo da vidimo tega malega črvička (in seveda vaju😉 )

  • Milena

    ooo, velik fant🙂
    pa da mal vskočim…js bi vas tud rada vidla zdej, ko ste trije🙂

  • Ati

    Ej, mali moj Maks, tvoj ati nimam nič proti, če narediš kakšno fontanico, uperjeno proti meni (saj vem, boš rekel ne nalašč), samo ne me žgečkat’ preveč, ker potem skačem kot zajček okrog!!!
    :))

  • miki miska

    eva in milena: ko sva bila avgusta na šmartinskem jezeru sva vas želela poklicat, če bi se dobili, pa nisva imela telefonske😦 . Trenutno ste vsi več kot dobrodošli pri nas, ko se bo pa naš pubec navadil vožnje, se veselimo srečanja tudi v Celju🙂 , na sprehodu ob Savinji, gradu, Šmartinskem ali še kakšnem jezeru, za katerega mi ne vemo.🙂

  • easyriderka

    Št. na mailu!🙂 … za drugič, da ne bo zadreg ko boste v Celju!😀

Leave a Reply

