Hitra posvetovalnica

Torej včeraj sta me mami in ati peljala k teti zdravnici. Tam me je prijazna medicinska sestra ponovno zmerila in stehtala. Sedaj sem velik 57 cm in tehtam 4600g.

Pri tej teti zdravnici mi ni bilo preveč všeč. Sem jokal, ko me je ati slačil. Mami je takrat podpisovala nekaj o mojem izbranem zdravniku. In te prijazne tete prosila za druge kapljice namesto AD3. Namreč ati je od enega zelo prijaznega strica lekarnarja izvedel, da so D3 enako dobre kapljice, vendar manj mučijo dojenčke kot sem jaz. Namreč kakam samo enkrat na teden… Potem, ko sta me pa oblekla, sem spet postal dobrovoljček. Sem se smejal in pogovarjal, samo kaj, ko me je hitro začelo kolcat. Čaj, mi ni bil preveč všeč, je mamino mleko in tisti dodatek, ki ga dobim boljši. Čaj, le kdo bo to pil?!

Samo sedaj je mami pogruntala, da ga pijem samo, ko sem malo lačen in mi ga da takrat, preden mi da za jest. Namreč ta čajek bi naj bil dober za mojo prebavo. Sedaj, ko sem star že dva meseca, je ugotovila, da lahko pijem še en čajek. in sedaj samo čakam, kdaj mi bo tega podvalila😉 . Najbrž takrat, ko bo šla v trgovino. No, saj sedaj je že bila nekajkrat in ga očitno ni našla. Upam, da bo še nekaj časa tako😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

2 responses to “Hitra posvetovalnica

  • easyriderka

    Ja tudi jaz nisem imel rad čaja, veš. Zdaj ga pa z veseljem pijem. Ujej AD3 res veliko dojenčkov muči ja… mene sicer ni, sem pa tudi že slišal za D3 ja. Da manj buba buši. No, pa saj boš kmalu star 3 mesece, ko bodo vse te prebavne fešte mimo :*
    Anže.

  • miki miska

    Žal ti moram povedat, da prebavne fešte ne prenehajo pri vseh v 3. mesecu. Nekatere mučijo še dlje, ampak upam, da jaz ne bom med njimi🙂 , mami pa tudi, da se bomo lahko malo več potepali🙂 .

Leave a Reply

