Frajer na sprehodu

Tako sem se zbudil danes, ko sem prišel s kratkega sprehoda. Sprehodil sem se do našega najbližjega BabyCentra, kjer sem si kupil rokavičke. Saj veste, da se mrzli čas približuje in da me ne bo zeblo😉 , sem si vzel takšne rokavičke za dojenčke. To so tiste, ki nimajo nastavkov za prstke🙂 , so kot kakšna vrečka.

Veste pa včeraj sem dobil čisto svojega stolčka. In to ne takšnega, ki ga lahko kupiš kjerkoli v trgovini. Dobil sem čisto svojega in lesenega. Gor je narisan en lep slonček in lepo izpisano moje ime😳 . No, da ne bom toliko govoril, tukaj je slikca, da se malo považim😉 .

Aja, dobil sem ga od atijeve tete in strica iz Kopra. A ni fleten?

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Frajer na sprehodu

Leave a Reply

