Nov začetek

Že dolgo, dolgo časa. Ma kaj dolgo časa, že odkar vem zase bi rada delala medijske vsebine. Ampak nikoli pred kamerami, to je za tiste lepe punce🙂 , ki rade pozirajo in soše bolj rade v središču pozornosti. Ok, pozornost paše vsem, tudi meni, vendar ne pred kamero. Zame je največja pozornost, ko mi nekdo prinese v roke nekaj tehničnega. Nesojena tašča še kar upa, da me bo spremenila v zgledno gospodinjo, ki bo rada kuhala, prala, sesala, bila vesela rožic za vsak praznik. Haha, pustimo ji še nekaj upanja😉 . Na srečo, njen sin ve, s čim se mene najbolj razveseli, zato me je danes zjutraj  v jedilnici pričakal tale popolnoma nov paketek.

Za moj nov začetek, ki ga je moj najljubši Lump prinesel včeraj, ko sva s tamalim že sladko drnjohala v postelji🙂 .

Ja, nov začetek, jupi, čeprav se ga zelo veselim, me ga je tudi kar precej strah. Najbolj pomembno pa je tole, da nisem popolnoma sama, imam nekaj ljudi, ki so mi pripravljeni pomagat in stvar mora zalaufat, tako kot je treba🙂 .

Začenjam svojo samostojno podjetniško pot, delala bom stvari, ki sem si jih vedno želela, porabila kar nekaj 1000€ za izobraževanja in zraven vsega tega, bom pomagala ljudem. A ni to fajn?!

No, sedaj pa še zares. No, tokrat zares prodajam Canona 400D, z gripom in dodatnima baterijama🙂 . Dobi ga najboljši ponudnik🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

