Ponosna mama

Zadnje čase sem vedno bolj ponosna na svojega malega Lumpa🙂 . Vsak dan je bolj samostojn, vsak dan je boljši🙂 .

Je sam iz svojega krožnika🙂 in večino kolikor misli oz. želi poje sam🙂 . Vedno je pa še mati tečna in mu potisne še kakšno žlico v usta😉 .

Pije iz kozarca sam. Lepo prime lonček ali kozarček v rokice, nagne in spije🙂 . Ok, saj se že zgodi kakšna nesreča, ampak to se zgodi tudi nam odraslim🙂 . In uff, jezna na eno tečno babico iz vrtca, ko je rekla, da samo dojenčki pijejo iz flaške. Ja, v vrtec mu še vedno dam zraven flašo (s športnim nastavkom) s čajem. Njena vnukinja (konec februarja bo stara 2 leti), ki je zelo boga po njenem mnenju, ker je z dojenčki v skupini  in veselo vleče dudo. Ma enkrat še butne takšno brezvezno, bom samo rekla, Da naš je res star le 17 mesecev, ampak dude pa nikoli ni imel. Flaše s cucljem pa ni videl že skoraj 10 mesecev🙂 . Bravo moj fant!

Slišati je tudi prve besede iz njegovih ust🙂 . Prva beseda je bila mama🙂 Jupi, moj mali priden fant, kako fajn je tole slišat. Ok, sem že slišala, da me je kdo poklical mama (otroci od prijateljev, sorodnikov med igro, ko so se spozabili😳 ), ampak ko tvoj otrok reče mama, je pa … hm… ostaneš brez besede🙂 . Potem ata, ata, ata🙂 , da se slučajno veliki Lump ne bi počutil zapostavljenega🙂 .

Sosedje imajo muco in on bi jo cartal vsak dan, če bi jo lahko🙂 . In enkrat, kosva bila zunaj je bila muca na balkonu, sem bolj za šalo kot zares rekla, kako pokličeš muco. Maks pa kar mav.😯 in to tako nežno, srčno, da bi se človek kar stopil zraven🙂 . Pol mi je še nekajkrat ponovil, ampak ker je bila mama tečna, je nehal oponašat muco. Vse do prejšnjega tedna, ko sva se sprehajala med policami v Šparu. Šla sva med hrano za živali in je videl mačjo hrano in rekel MAV. Ti ti moja mala rit… in sedaj, ko mu rečem, kako pokličeš muco najprej začne ploskat, pa mu rečem, najprej pokliči muco, pa bova skupaj ploskala🙂 . In imamo še lopata, gaga, nana,…

Ah, je moj svet lep🙂.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

