Branje knjig, izdelava načrtov in realizacija

Lani avgusta sem bila prisiljena začeti razmišljati, kaj bom počela, ko bo naš fant odkorakal v vrtec. Nekako sem si v glavi zamislila naslednja dva načrta.

  1. Maks gre lepo v vrtec. Prvi mesec (september), najprej 2h vrtca in počasno podaljševanje oz. prilagajanju njemu, saj ga pred tem praktično nihče ni pazil. Če bi šlo brez bolezni bi bil do konca meseca lahko ostal do kosila, vendar smo dobilo šesto bolezen. Nič hudega, nič resnega in smo malo podaljšali uvajanje. Da skrajšam, konec oktobra je že brez problema spal.  Novembra je že z veseljem hodil v vrtec.
  2. Sama začnem delat. Nekje, nekaj.

En dan pred dnevom D, kot mu jaz rečem, sva se z velikim Lumpom na sprehodu prepirala. Jaz vztrajno trdila, da vzamem službo pri velikem poku, on da naj vztrajam pri svojem podjetju in tu razvijam ideje ipd. Trmasta kot sem,😳 oven, sem vztrajala, dokler nisem na gmailu dobila mail.

V mailu sem dobila super truper mentorja, ki mi pomaga pri ustanavljanju s.p. Sicer mi je svetoval malo drugače kot sem jaz to izvedla. Ja, spet oven, ki dela tako kot njemu paše. In v tem trenutku mi je žal, da mu nisem vsega zaupala, saj bi bilo enostavneje in morda boljše. Ampak sedaj je tako kot je🙂 .

Enkrat sva se dobila septembra in sedaj pred božično novoletnimi prazniki. In že septembra mi je dejal, da naj preberem knjigo Milijonarji o sebi. Moram vam priznat, da mi je žal, da sem tako dolgo čakala. Knjiga je superca🙂 . Nato sem za nalogo dobila še da preberem knjigo Bogati očka, revni očka in Kvadrant denarnega toka. Od zadnjih dveh sem prebrala samo prvo, druga še čaka.

Znana sem po tem, da veliko razmišljam, načrtujem, ampak toliko razmišljanja in akcijskih načrtov, priznam, da še nisem imela. Komaj sem čakala, da minejo prazniki. Sedaj sem polna energije in si iščem stvari za delat. In nekaj sem že našla, nekaj še pa bom🙂 .

Želim si, da mi vsaj polovica tega uspe🙂 . Moje podjetje, je moj otrok tega leta. Naslednje leto ali pa konec tega, če ne bom mogla dočakat naslednjega:mrgreen: , pa pravi otrok. Bomo videli kako bomo razpoloženi🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

