Trije v postelji #2

Pred malo manj kot pol leta sem pametovala. Bila sem prepričana, da najin otrok ne bo spal med nama, da bo spal v svoji postelji. Sedaj, ko je to malo zlato bitje staro skoraj 3 mesece…😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

Trikrat lahko ugibate kje spi? Jap, čisto nič se niste zmotili, če ste na to odgovorili, da spi med nama. Prve tri dni je v bolnici prespal z menoj v postelji, občasno oz. natančneje zadnjo noč sem ga dala spat v “njegovo”, da sem se malo spočila in po ZELO dolgem času malce odspala na trebuhu. Hudimano je pasalo😉 .

Ko sva 16. septembra prišla domov je velik Lump rekel, da ga dava spat k nama, da se malo pocartamo. In tako je nekaj dni spal pri nama, ko je taisti Lump rekel, da ga dava v svojo posteljico. In sva ga položila, zaspal in se kmalu zbudil, pobruhan. Sedaj ga pa jaz nisem želela dati v njegovo posteljico. In tako je ostalo do cca. teden dni nazaj. Ko je zaspal med nama sem ga dala v njegovo posteljico in malce zaspala, ko me je prebudil jok. Jokal je, ker ga je napenjalo in je moral prdnit. Sama sem šla na WC in ko sem se vrnila, sta se z velikim Lumpom cartala v veliki postelji.

Ponoči pa tudi čez dan ga pogosto napenja, tako da ubožec spi bolj malo. Ko končno zaspi, se čez 30 min zbudi. Sploh, kadar je sam. V kolikor je pa eden izmed naju blizu, je še nekaj možnosti, da bo zaspal.

Tako sedaj spimo vsi skupaj, prostora na postelji je še vedno dovolj. Cartamo se celo noč in zanekrat nam tako še ugaja. Vendar ko bodo krčki ponehali, sledi selitev v svojo posteljo.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Trije v postelji #2

  • easyriderka

    Aj aj aj😉

  • Schnuy

    mimogrede, spanje dojenčka s starši je najbolj naravna zadeva kar jih je. konec koncev vsi mladiči vseh sesalcev spijo s svojimi mamami do pubertete. tisti, ki si je izmislil, da mora dojenček spati sam v svoji sobi in v svoji postelji je sadist.
    izjokavanje kot privajanje na spanje v svoji postelji pa ima dolgoročne posledice na psiho otroka.
    morda je to, da dete spi v svoji postelji, po tem ko se je teden dni drlo na vsa pljuča in nato od izčrpanosti zaspalo, nadvse priročno za starše,..ampak sori,..sadistično.

    • miki miska

      Se strinjam v zadnjem delu, da je to sadistično dejanje v kolikor otrok ni od začetka navajen ali ne sprejme spanja v svoji postelji. Tega jaz ne zmorem in nikoli ne bom zmogla, poslušati otroka, ki joka… Edino v primeru, da v trgovini nekaj izsiljuje, drugače pa no way… ne zmorem.

Leave a Reply

